17 maj 2012

A touch of Umeå...

Tidigare idag fick jag en sådan enorm "hemlängtan" till Umeå. Människorna jag lärde känna där, staden jag bott i i över 3 år.. Mycket kul hade vi! En av specialiteérna i Umeå måste jag säga var de många maskeraderna vi var på. Jag har i princip aldrig klätt ut mig tidigare, men nu i efterhand har jag många fina bilder och minnen från framför allt sittningar med olika teman. Enjoy!!
Raggare tillsammans med Viktoria!

Shrek!

Jack Sparrow..

Silence! I kill you!!

Lisa, du är sjuukt bra på denna bilden :D :D

Hippien ligger risigt till här =)

Kroppsbehåringen är en av de bästa grejerna med utklädnader..!




Shrek och hans kompisar teletubbies :P

Min kombo trodde att Mange var utklädd till bajskorv :D

Jack Sparrow, pepparkakor och jultomtar i en fin blandning

PRO-gänget =)
Det är många som har påpekat att det verkar finnas en slags röd tråd i mina utklädnader, jag gillar äldre, helst håriga män. De är allra roligast att klä ut sig till, helt klart! :D Men de är ju söta i verkligheten också :)

Ha en go kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar