16 maj 2012

Busy days..!

Ojojoj, återigen har uppdateringarna uteblivit =)Jag har haft några sjukt busy days här i Götet och även i Malmö där årets första tävling (sugen???) slutade snöpligt efter mindre än 10 spelade bollar. Jag skulle spela med Åsa Eriksson denna turnering eftersom Kajsa inte kände sig helt hundra och detta såg jag väldigt mycket fram emot. Så kl 06.30 började bilen rulla ner mot Malmö i söndags morse =) Tyvärr blev även partner nr 2 skadad under uppvärmingen och vi fick lämna WO. Vet ju att Åsa är grym på träning så tror hon kommer tillbaka snart, starkare än någonsin!
Beachboys Book/Rodriguez Pena i Malmö
Blev ändå en riktigt fin dag i Västra hamnen i Malmö, men mycket sol och bra beach som jag fick trösta mig med =)

Veckan började därefter med sjukt fint besök ända från Umeå =) Lycklig tjej som fick träffa alldeles speciella Jenny Persson under två dagar! Vi har snackat skit, tränat, käkat middag, snackat skit, tränat och gjort staden lite snabbt. Och snackat skit. Vi fick båda ont i huvudet på tisdag eftermiddag för vi hade snackat så himla mycket skit. Haha! Underbart att ha dig här iaf!
En av mina bästa bilder på Jenny :)
Efter träningen ikväll åkte jag hem till Kajsa för att testa lite kläder vi fått från vår sponsor Beachstore, mycket trevligt ;) Ska försöka uppdatera med lite bilder på alla kläder, men har dem inte hemma för tillfället så får bli lite senare =)

Nu ska trötta Malin sova...
zzzz

1 kommentar:

  1. haha :) som norrlänning är man ju inte van att prata så mkt :D

    SvaraRadera