27 maj 2012

Ojojoj vilket långt inlägg jag hade kunnat skriva just nu! Kanske gör det ändå, för det kommer bli så tråkigt nu ett tag framöver då jag börjar jobba imorn ;) Ser verkligen fram mot jobbet, men det kommer helt klart att bli svårt att ställa om sig till att helt plötsligt jobba heltid!! Ikväll kommer Katrine ner till härliga Blekinge också och ska även hon börja nytt jobb imorgon. Hoppas att vi kan ses någon kväll i veckan för att catcha up ;-)
För övrigt är det ännu en challengerturnering spelad, denna helgen i Malmö som bitvis bjöd på sol och bitvis regn. Blev ytterligare en tredjeplats för team Linde/Edebjörk och ännu en gång känner vi att vi vill mer. Något vi för övrigt är nöjda över är att de små justeringar vi gjort sedan senaste turneringen har gett bra utdelning. Värdefullt! Vill passa på att gratta underbara Mia Hedgärde och Sandra Olausson som efter att ha slagit ut oss till slut vann hela turneringen! Riktigt bra då det var deras första turnering tillsammans =)

Till slut vill jag även tacka allt fint folk som hjälpt till och gjort min Göteborgs-vistelse så himla najs! Kajsa och Charlie, Diana, Maria Hedgärde och även min kombo Andreas =)

Här kommer lite bilder från helgen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar