11 maj 2012

En chill fredag helt enkelt..

Hej!
Idag har det varit en lång men bra dag =) Jag började dagen med ett gympass för benen trots att de fortfarande skriker efter senaste gången jag var där och plågade dem! Träffade på gym-killen igen som sa att han var där för att köra "mina" benböj med hopp och jag önskade honom lycka till =)

Vid lunch var det dags för spons-möte med sköna Jamie från Sportlife. Mötet gick riktigt bra och Kajsa och jag kom hem med bra mycket mer än vi hade väntat oss! Väldigt kul såklart! Fick även en rundtur på ett av Sportlife's exlusive-anläggningar, mycket fint! Mer kort kommer så småningom men här får ni se den fullproppade väskan jag kom hem med idag, nöjd tjej!
 Efter mötet var det dags att möta upp en av mina gamla polare från gymnasietiden som har bott här i Göteborg i snart 2,5 år. Vi har inte setts på skitlänge, men råkade på varandra ute i lördags och bestämde att nu var det minsann dags att hänga! En repa på Nordstan blev det minsann och trots att Li hotade med att om jag köpte något (jag berättade att jag var pank..) så skulle jag inte få någon fika, så kunde jag inte motstå denna bikiiiniii! :D (sällan..?)
Zebra är så fint! Nöjd tjej x2!
Kram på er alla!

2 kommentarer:

  1. den gillar erika kan jag lova:)

    SvaraRadera
  2. Har letat läänge efter en zebra-bikini, och trots att jag normalt sett inte gillar sånhär typ av modell, så funkar den faktiskt helt ok =) Den är från Bikbok kan du hälsa henne ;-)Kram!

    SvaraRadera