29 maj 2012

Dubbla pass och en fin kväll!

Hej! Idag började min dag supertidigt då jag var tvungen att hinna med ett gympass före jobbet. Halv sju var jag på plats på Grand gym i stan och första kund på plats :PArbetsdagen började sedan kl 8 och det var möte som gällde precis hela dagen. Då jag inte är speciellt insatt i organisationen eller patienterna kände jag inte riktigt att jag kunde bidra med så mycket. Längtar tills det blir mer patientarbete!

För övrigt trivs jag väldigt bra med mina kollegor och tycker verkligen om min rumsgranne som är pensionerad sjukgymnast och jobbar på halvtid. Riktigt skön! =D

Efter jobbet drog jag direkt ut till Långö för ett beachpass med killarna och det blev en hel del mottag/pass och sedan sideout. Trots att vädret varit skit hela dagen sprack det faktiskt upp precis till vår träning och vi fick en fin och lagom vindstilla kväll ute på vackra Långö!

Nu måste jag typ gå och lägga mig. Min kropp har detta året vant sig vid i snitt 14 timmars sömn/dygn och reagerar med extrem trötthet vid ansträngning! Ni vet hur det känns när man blir sådär trött att det gör fysiskt ont att hålla ögonen öppna? :P (*host* föreläsning *hosthost*)

Ha en go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar