6 maj 2012

Köpenhamn och Göteborg =)

Efter en fantastisk dag tillsammans med familjen i Köpenhamn har jag nu landat i Göteborg!I Köpenhamn var vi på utställning på kända Louisiana, sedan en riktigt bra middag på vårt favoritställe på Lilla torg i Malmö, indiskt!

Jag tog sedan tåget direkt från Malmö till Göteborg och var framme ca 22.30. Då var det bara till att svida om direkt, för det var utgång med Maria, Katrine och volleybollgrabbarna som gällde! Hard Rock Café hamnade vi på (till slut!!) det var där som volleybllturneringen Kal&Ada hade sin avslutningsfest. Bra drag på det!

Mycket trött tjej kröp till sängs vid ca 04.00 imorse, förvånad över hur min "nya" säng har en såndär tempurmadrass.. ni vet såndär lite hårdare variant som man brukar ha på huvudkudden. Hela min madrass är sådan! Men det var ju skönt det med =) Hade inga problem att somna iaf!

Nu är jag iaf hemmastadd i min lägenhet för ca 3 veckor framöver, på Lindholmen här i Göteborg. Mycket trevlig och hjälpsam sambo har jag också, tack Andreas! Idag skiner solen över Götet och om ett par timmar ska jag ut till Skatås och känna på sanden där för första gången sedan 2010.
Louisiana ligger riktigt fint till precis vid sundet i Humlebaek norr om Köpenhamn.

Eminent fikasällskap i form av pappa, Stina och moster Lena!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar