8 maj 2012

Side-out med killarna

Har precis kommit hem från första träningen utomhus. Idag var jag med GBC's elitgrupp men både Sandra coh Caroline saknades så det var bara jag, Anna och Kajsa som körde. Daniel var coach och som vanligt väldigt peppande och glad =) Han är duktig som orkar med oss som är så självkritiska under träningen. Sista timmen hoppade Jonathan Blomstrand och Stefan Lunderbye in och körde side-out spel med oss! Väldigt roligt, tack för det!!
Har även fått lite frikort till gymmet här av Kajsa, ska äntligen gå dit och bokstavligen köra skiten ur mina ben! För första gången på huur länge som helst känns det som!! Rent generellt tycker jag att alla ute-träningar i Sverige har gått riktigt bra, men jag känner att jag saknar power i anfallet. Tror det kan sitta i att jag gymmat dåligt senaste tiden och därmed nu är en heffaklump.

Mer gym åt folket!
Denna nivån ligger det på nu ungefär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar