30 apr. 2012

Glad Valborg!

Det säkraste vår-kortet!
Idag har jag spenderat mycket tid i vår härliga trädgård. Luktat på saker. Jag är nämligen väldigt förtjust i att lukta på saker (som luktar gott), parfymer, tvålar och hudlotions är det bästa jag vet! Kom ihåg när jag var tillsammans med Björn Huitfeldt, då sa han en gång att; -jag tappar alltid bort dig när vi är på Ica Maxi och storhandlar, men när jag gör det då vet jag att du står och luktar bland alla schampon =)

Ja så är det med det.

Det verkar bli en riktigt fin valborgsdag- och kväll och jag ska ge mig ut till Torhamn för att grilla med trevligt sällskap.
Till natten brukar man få besök (kämpa för att få plats överhuvudtaget i sängen!?) av en lurvig liten kompis.
Trevlig Valborg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar