25 apr. 2012

Min vän Krabban

Yo yo yo!
Igårkväll blev det återigen träning med GBC's elitgrupp och deras tränare Daniel. Spelövningar nästan hela träningen vilket var nyttigt för mig och Kajsa. För övrigt får jag höra en hel del gliringar om hur mycket övrig tid jag spenderar i säng/soffa, jag hävdar bestämt att detta beror på den hemska sjukdom som ännu ej lämnat min kropp... ;-)

Idag ska jag göra Göteborgs stad tillsammans med Maria "krabban" Hedgärde, vilket jag ser fram emot oerhört mycket! Det har blivit lite sponsorjobb tillsammans med Kajsa också, och en välbehövlig shoppingpaus får man helt enkelt unna sig ;-)

Imorgon bär det av hemåt efter ett sista pass i Beach center tillsammans med Diana Ristic samt två grabbar. Har fått till en beachträning varje dag sedan jag kom, vilket jag är mycket nöjd över! Tråkigt att åka hem, men det ska bli en väldigt trevlig reunion med mina syskon som jag inte träffat sedan i julas (!) och det ska tydligen bli riktigt fint väder i helgen vilket betyder LÅNGÖ BEACH BABY!! :D
Göteborgs fina beachhall
Diana och jag under seriespelet som vi vann galant
med 2-0 i båda matcher =)


















Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar