29 apr. 2012

Premiär!!

Hej och förlåt för de uteblivna uppdateringarna, har varit en hel del att stå i de senaste dagarna. Just nu är jag hemkommen från svenska beachvolleysäsongens premiär utomhus :D Långö beach stod för värdskapet och det var ordentligt med vind, som det ju oftast är i sommarstaden Karlskrona.Härligt att få testa på vind-skillsen igen, var lite rostigt, även för killarna jag spelade med =)

För övrigt ser planerna ut som så att kommande vecka spenderas hos föräldrarna (eller som pappa uttryckte det "är ju trevligt att du kommer och hälsar på... i ca fyra månader!"). På lördag åker vi över till Köpenhamn och förhoppningsvis åker jag sedan därifrån till Götet för 3 härliga träningsveckor. Ska få bo inneboende hos en kille som bor hyfsat centralt i Göteborg, så jag tror och hoppas att jag får mycket tid att lära känna staden! Som vissa av er vet har jag ju helt efterblivet dåligt lokalsinne så såntdär kan skrämma mig en del när jag inte hittar själv.

Men det kommer säkert bli bra! Laddar som tusan för att börja jobba också, det känns väldigt roligt och jag ser verkligen fram emot att äntligen få jobba som sjukgymnast. Katrine, en av mina bästa kompisar från Umeå kommer ner och jobbar här i närheten i sommar, och jag hoppas verkligen jag hinner få se en del av henne också!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar