19 apr. 2012

Hur reagerar du på en missad boll?

Kära dagbok.
Idag har vi skäl till att fira! Det är nämligen så att jag har fått Tom Englén, något av en legend inom svensk beachvolleyboll, att läsa denna blogg. Tom gjorde mig väldigt glad en dag i höstas då han berättade att han gillade min facebookstatusuppdateringar! Haha! För er som inte brukar läsa dem, har jag ofta en tendens till bitterhet och att uttrycka mitt missnöje med saker och ting där. Så är det med det.

Hur som helst. En sådan här händelse måste vi som sagt fira! Jag har suttit och ruvat på en liten film som jag klippte ihop i vintras då jag var som mest uttråkad. Hade nämligen filmat en del på damernas och herrarnas elitträning i Iksu.. Det kom fram ganska snart att vi alla hade en gemensam sak.. Hur vi egentligen reagerar då vi missar en boll..

Jag presenterar Iksu Beach i..... Men åh, så dåligt..!
Länk för att se videon i stort format!
Mina personliga favoriter är de två sista ;-)
Känner ni igen er..? =)

3 kommentarer:

  1. Haha fantastikst!
    Älska att få höra kommentaren "KULA"

    /Jakob

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sa ju att jag hade hört den förut ;-)

      Radera
  2. tur att man inte får rött kort på träning;)

    SvaraRadera