16 apr. 2012

SJUKGYMNAST!

Hej på er!Nu har jag äntligen rott iland något av ett drömjobb för sommaren. Jobbet finns i Karlskrona där jag bor med mina föräldrar och tränar, jag har tillåtelse att vara ledig alla fredagar jag behöver (om jag får spela på sverigetouren) och kommer även få en slags timanställning så att jag om jag vill kan jobba extra övriga dagar i veckan för att försöka skrapa ihop en heltidstjänst.

Detta är jag mycket glad och tacksam över, då jag verkligen trodde att det inte skulle gå att ställa några krav som nyutexaminerad. Lönen lyckades jag också pressa upp till mänskliga nivåer (Har utgått från att det är omöjligt att få mer än 21.000, vilket tydligen är snittingångslönen..) vilket känns riktigt bra!


Karlskrona är riktigt vackert på sommaren!














Jag lyckades även få 11 veckors anställning trots att det ursprungligen bara var 9 (hur gick det till? =D) och börjar därför detta jobbet redan den 28 maj! Super att hinna jobba en månads heltid innan tävlingarna börjar på riktigt!!

Nu gäller det för mig och min partner Kajsa att vi ska krya på oss från diverse skavanker och kunna börja intensivträna tillsammans innan säsongen! Om allt går enligt planerna åker jag upp till Göteborg redan i veckan!!
Kajsa och jag är båda väldigt sugna på att börja träna ihop!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar