18 apr. 2012

4 grymma tjejer som gjort min dag!

Hej allihopa, everybody!
Idag och igår har verkligen varit bra dagar! detta tack var 4 stycken riktigt übergrymma tjejer! Jag vill passa på och tacka dessa finingar i detta inlägget! Jag tar det utan inbördes ordning för att ingen ska bli ledsen i ögat =) Eller nej, det är bättre med kronologisk ordning! Det började med..
  1. Kajsa Edebjörk!!
Har nu bokat min resa till Göteborg och ska spendera kommande vecka (tors-tors) där och det kommer bli riktigt fint att komma igång med träningen igen! Jag har faktiskt inte riktigt återhämtat mig efter min förkylning (eller vadFAN detta är) men jag har härmed bestämt mig för att skita i detta! Kajsa har också legat sjuk i flera veckor och vår uppladdning för detta möte har därmed inte varit optimalt, men fan vad vi ska köra nu :D


    2. Anne-Lene Hvalen!!

Som jag nämnt i ett tidigare inlägg har jag haft sönder min högt älskade iPod nano, och senaste dagarna varit på jakt efter en ny. Det visade sig dock snabbt att dessa inte tillverkas längre, och att det enda alternativet är någon slags övermänsklig iPod men touchskärm och kamera och SKIT som jag inte vill ha i min iPod, detta såklart till ett högt pris (allt är relativt=). Självklart har Apple ordnat det så att har man en gång haft deras produkt så är det omöjligt att använda en annan efter det, är alltså isåfall tvungen att ladda hem ALL musik all over again, inte så sugen på det. I min desperation skrev jag på FB och frågade om inte någon hade en gammal nano att skänka eller sälja och JA! Anne-Lene hade det!! UNDERBART =) Stort tack!!

    3. Jenny "Kenny" Persson!!..

..har blivit tilldelad äran att få freebasa fram ett par snygga joggingskor till mig från städernas stad Los Angeles!! Riktigt nice ska det bli, jag har nämligen i ca 3 års tid behövt nya joggingskor och hela tiden sagt till mig själv att nästa gång jag jobbar och får en lön ska det första jag köper vara nya skor. Detta har alltså inte hänt ännu på 3 år haha (beachbum).
Väldigt spännande, och även till dig, stort tack!

 


   4. Katrine Boman!!

Katrine har efter (mycket!) tjat bestämt sig för att söka sjukgymnastjobb i Ronneby (ca 2,5 mil från Karlskrona)!! Det skulle verkligen vara oerhört trevligt med lite norrländskt sällskap i sommar om hon får jobbet och bestämmer sig för att tacka ja! Jag kan inte ens beskriva hur glad jag blev när hon berättade att hon hade mailat chefen Heléne i Ronneby. Heléne är verkligen supertrevlig, jag var där på intervju i förra veckan. Detta kan bli bra! Håll tummarna nu för att Katrine gör rätt val =)



STOR kram till alla och tack så mycket för all hjälp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar