13 apr. 2012

Tre jobberbjudanden på fredagen den 13:e!

Hej på er!Har varit lite tyst här för jag har rest hem och även varit ganska så sjuk senaste dagarna. Igår var det iaf upp tidigt och iväg på jobbintervju i Karlskrona. Idag var den en ny intervju i Ronneby och båda ställena verkade bra och ville faktiskt ha mig vilket känns väldigt kul. I bilen på väg till Ronneby ringde även en av mina kompisar Johanna och frågade om jag ville ta över hennes jobb i Sölvesborg, då hon fått nytt och skulle sluta. Allt detta händer fredagen den 13:e! :D

Jobbet i Sölvesborg är jag inte intresserad av att ta då det ligger för långt bort för att kunna pendla, men de två andra jobben är jag riktigt riktigt kluven över hur jag ska göra med.. Får ta helgen till en riktigt funderare.. kommer jag inte fram till något får man ju ta det som betalar mest ;-)

Är det någon sjukgymnast som läser denna bloggen och är sugen på att flytta ner till Blekinge över sommaren så kan ni ju alltid höra av er till mig ;-)

Sjuk kram!

2 kommentarer:

  1. Way to go! :) Vad äre för jobb? Kommer ju bara vara jag som inte jobbar som sg i sommar :P "Jag är inte bitter"

    SvaraRadera
  2. Det är på korttidsboenden båda två =) Har du sökt några jobb? Det finns ju om man bara är beredd att flytta lite på arslet =) Inte många som fått jobb precis där de bor i vår klass ju! Om det känns lockande så finns det ju ett jobb härnere som väntar på dig, Karlskrona är faktiskt skitfint på sommaren, och finns säkert mkt att snickra på för Linus också;-) Kram!

    SvaraRadera