14 apr. 2012

Konsten att inte vila!

De som känner mig väl vet att jag inte tycker om att ha det stökigt omkring mig. Att leva fyra personer i en lägenhet utan städhjälp och träna beachvolley två gånger om dagen satte sina spår på vår lägenhet i Brasilien kan man säga..!
När jag väl kom hem så såg mitt rum efter ca 1 dag ut såhär:
Det var faktiskt fysiskt omöjligt för mig att tillfriskna i ett sånthär rum!
Med 5 flyttlådor nedskickade från Umeå och en ordentlig resväska som varit i Brasilien (utan ordentlig tvättmaskin..) så fanns det en hel del att röja upp..

Det tog ungefär hela dagen, men till slut blev det faktiskt lite bättre..

Någon gång under dagen blev det till att sortera lite summer-wear. Man har samlat på sig en liten kollektion kan man lugnt säga! =)
Hoppas på en varm sommar då va.. =D
Trevlig lördagskväll på er allihopa =)
IMORGON!!! ska jag vila.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar