19 mars 2013

Planer

Vi är nu många som väntar på den värdefulla säsongskalendern. Utan denna kan vi inte planera var vi ska bo, spela, äta, eller knappt skita under sommaren.

Men ni vet ju kära läsare att jag är en extremt rofylld person med en ängels tålamod så jag tänker inte alls klaga eller bli jävligt förbannad över detta. Inte ens på facebook.

Trots en utelämnad säsongskalender försöker man då knåpa ihop sitt miserabla liv någorlunda och det är nu dags att delge er om mina planer så att ni kan komma och hälsa på mig i sommar (ta med kaka).
Efter Brasilien så landar jag hos mina kära föräldrar i Karlskrona i ca 4 dagar innan det är dags att ge sig av till Turkiet och Beachcamp!! Där blir det många kära återseenden!
Från Beachcamp är det sedan dags för en flytt till Göteborg och förhoppningsvis fortsatt träning med Wesley och gänget. Har man tur kanske man får hänga en del med sköna götlaborgare också!
Vi hoppas alla på en SBT-tävling i Umeå och isåfall åker jag till Umeå i två veckor i slutet av juni för garanterat bra häng, samt träning med detta teknikens under!



Efter detta är det dags för lite sjukgymnastiska uppdrag och jag flyttar till Karlskrona för att jobba i 6 veckor. Även där finns det gott häng att vänta!



Lycka till med att planera era egna liv utan en säsongskalender!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar