31 mars 2013

Lugn helg

Denna helgen har jag tagit det väldigt lugnt. I fredags var det dags för avslutningsmiddag för Karin och Nina som ska åka och spela CEV i Turkiet. Som ni säkert lagt märke till är 90% av bilderna i denna blogg googlade, och inte heller denna kväll lyckades jag ta några bilder. (Men en parentes säger ändå mer än 1000 bilder.)

Igår och idag har Sigge och Martin varit ute på lite egna äventyr så jag har haft det lugnt och skönt hemma, och dagarna har präglats av mycket mat, dryck, samt läsning vid poolen. Skönt!

Igår bjöd vi in till lite poolparty (eller vi var noga med att uttrycka det "poolhäng", för vi VISSTE att vi skulle bli trötta vid 22 och då ville vi att ni andra skulle gå hem!) Men det fattade ni ju såklart inte. Jag fick skit när jag ville gå och lägga mig, eftersom jag hade bjudit in till "fest"!
Blev iallafall ett gott fruktfat, vääldigt god kladdkaka, och även ett halvt norsk påskägg. Inte dåligt! Tack för trevligt sällskap fram till klockan 22 :)

Nu ska jag se lite How I met your mother (vad har hänt med den serien förresten? Den var fan ok innan men nu är det ju bara massa deprimerande dravel om bröllop och att Ted känner sig ensam, hallå... ensam är stark), och sedan hoppas jag få med mina säkerligen utmattade sambos på lite kvällsacai!

Till helgen ska vi hejja på fantastiska Karin som tillsammans
med Nina Grawender gör sin första internationella tävling för säsongen!

Hoppas ni haft en trevlig helg med snöbollskrig och skidturer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar