11 mars 2013

Hej..

Rachel Green sa en gång;
- There's rock bottom, 10 tons of crap, then me.

Jag orkade bara hålla fokus typ 45 minuter av träningen idag, resten blev bara ren jävla skit. Jag försökte fokusera ändå men hjärnan kändes bara som fucking.. övermogen mango. Ni vet med dedär äckliga trådarna som blir.

Janne och Cindy var förstående och sa att det kändes som att de var själv på planen när de var med mig. Visst är det härligt med folk som sparkar på en när man redan ligger!
Även Martin försökte sig på pepptalk med klassikern "det är aldrig försent att ge upp Malin".
Tack alla fina för de varma orden!

Nu kanske ni blir lite deppiga av att läsa detta inlägget, men det skiter jag i. I denna blogg får ni hela min själ och inte bara den fantastiska glada, vackra och perfekta människa som man enligt svensk lag är skyldig att visa upp i sin blogg. Jag är lite rädd att återvända till Sverige efter dryga 6 månader av total ärlighet. Om ni inte ser mig på stranden i sommar så har svenska staten eliminerat mig på grunderna spridning av negativa tankar i blogg, samt utelämnande av bilder tagna snett ovanifrån.

Men oroa er inte, jag ska länka lite positiv skit här nedan som ni kan läsa efter detta inlägg. Lite som när man vill se en komedi efter den där läskiga skräckfilmen innan man somnar.

Men först ska jag ge er ett tips. När jag känner mig deppig så brukar jag lägga mig i sängen, skruva på lite extremt deppig musik i lurarna och sedan väntar man. Ibland kommer fulgråten, ibland inte. Hur som helst så pikar man botten mycket fortare än om man typ försöker muntra upp sig själv. Därefter är vägen sedan rakt uppåt! Skitbra faktiskt.

Och om det inte funkar så kom ihåg; Shit happens, then we die.

Positiv skit (utan inbördes ordning)

Karin Lundqvist

Nina Grawender

Sigrid Simonsson

Cindy & Janne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar