19 feb. 2013

Smygträning och opålitliga bestar

Innan jag åkte hit hade jag lovat mig själv att aldrig träna mer än två pass på en dag, samt aldrig en söndag. Jag gissade att det skulle hålla ungefär tills Cindy (även kallad the human machine) skulle ankomma vilket stämde bra, detta var dock inte Cindys fel utan Krabbans. Körde träning i spöregn imorse, sedan blev det gym och en egen mottag/pass-träning i eftermiddags.
Kan väl sammanfatta träningen med att jag var väldigt duktig på att passa!

Varför är det så svårt med mottag? Man kan väl kasta över bollen istället så att även vi med dålig bollkontroll kan få vara med och spela?

På väg hem från träning nr 2 blev jag överfallen av en brasiliansk best.
Överallt längs med strandpromenaden springer det lite lösa hundar, och även utanför de flesta lägenhetskomplex står det vakter med stora hundar på kvällar och nätter. Och jag ogillar verkligen inte hundar, det är bara det att..

jag ogillar dem så himla mycket!! (Naturligtvis inte din hund kära bloggläsare, jag älskar såklart Fluffy).

De är helt opålitliga och jag är ganska säker på att de ogillar mig också.
Hursomhelst, besten rusade på mig och det var ju skönt med en sista pulstopp (hjärtflimmer) för dagen.
Hejhej, hoppas du haft en bra träning, hälsar Fluffy



















Nu ska jag snart hem till Sandra Olausson och Johan Arvidsson som ska bjuda på köttgröt, som tydligen är en specialité från Ödeshög!

Mmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar