27 feb. 2013

Kära dagbok

Idag är det den 27:e februari.
Nu tänker ni säkert att jag kommer skriva något sjukt innovativt och annorlunda och inte gnälla över att tiden har gått så jävla fort, men det kommer jag inte.

Tiden har gått förbannat fort alltså. Detta är sjunde veckan som jag är här i Fortaleza.
Igår kom Jonathan Blomstrand hit och Maria flyttade iväg från oss och ihop med honom vilket såklart lämnade ett stort litet hål här i vår lägenhet.

Hur går det i Sverige? Är det den 27:e februari hos er också? Det är ju för fan snart vår ju! (Inte i Umeå, I'm sorry) men ändå. Kanske kan man spela lite ute när jag kommer tillbaka?

Det börjar viskas mer och mer om Swedish Beachtour och sommaren i Sverige och vad jag har hört är det tyvärr dystra rapporter. Vi får se om det finns någon tävlingssäsong att komma hem till, eller vad man annars kan finna på. Några internationella turneringar vore kul!

För övrigt håller jag på att planera mitt fortsatta liv (ni vet att jag numera gör detta ett kvartal i taget) och  att planera är ju en sak som jag är kung på så det går framåt.

Ni får veta mer när ni blivit lite nyfiknare.
Ha en skön "vårdag"!
Hahahaha

Har varit ett bra kvartal än så länge ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar