10 feb. 2013

Marcios Taiba!

Igår var vi bjudna till beachvolleyspelaren Marcios sommarställe en bit utanför Fortaleza. Väl där blev det surf, grillning och ett litet sånguppträdande =)

Bäst gillade jag nog båtturen vi tog med någon slags flottliknande segelbåt, sjukt kul och så stannade vi och badade i det turkosa vattnet några hundra meter från stranden. Önskar jag kunde tagit med kameran ut men då hade den blivit förstörd.

På kvällen tog vi en tur in till Taiba där det var lite för-karnevalsfestande!
Idag har det mest vart lugnt för min del, är fortfarande inte helt frisk, men håller tummarna för att jag ska kunna träna på bra nästa vecka ändå!

Under veckan kommer mina goda vänner fra Oslo, Janne och Cindy hit. Kommer bli kjempegöy att se deras bleka nunor igen och självklart kommer de bjuda på riktigt bra träningssparring :)
Mia och jag njuter i det varma vattner (jag med "barnsurfbrädan")
Sedan blev det sång för Wesley, Karin och Marcio! En låt om oss själva och vår vistelse här i Brasilien so duktiga Carl skrivit! Om jag känner zungaboysen rätt ligger den ute på fb på nolltid ;-)
Ha en fortsatt skön söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar