17 feb. 2013

BEACHCAMP!

Det kanske känns fuskigt att knappt ha avverkat 1/3 av sitt nuvarande träningsläger och ändå boka ett nytt, men jag har alltid förespråkat inlärning via belöningssystem och försöker ofta fråga mig själv; "har jag verkligen unnat mig själv nog?"
Oftast blir ju svaret tveksamt så då brukar jag slänga in en liten resa till Turkiet eller dylikt.

Beachcamp ingick inte alls i mina ursprungliga planer, men det visade sig att käraste Jenny P (och många övriga sköningar från Umeå) ska dit och detta kombinerat med all-inclusive och ett stört skönt beachcamp-gäng gör ju att man bara måste åka!

Passar lagom in ca 4 dagar efter min hemkomst från Brasil (i slutet av april, då Sverige fortfarande plågas av återkommande snöstormar).

Jag har slagit vad med en av mina kompiar om vem som har fetast sexpack tills beachcamp och den som förlorar kommer få ett saftigt straff.
"Enkelt för dig" tänker ni naturligtvis nu kära läsare, men det är inte vem som helst jag slagit vad med, det är Magnus "stålmannen" Karlsson.
Jaja, extra tagg på gymmet iaf.

Här visar Mange varför man måste gymma 90% biceps för att få till den ultimata plankan.

Antalya i Turkiet är det som gäller detta året, och ett nytt hotell, ny strand! Blir spännande!!
Hoppas vi ses där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar