27 aug. 2012

Dags för PAF!!!

Imornbitti alldeles för jävla tidigt drar jag iväg upp till Åland för sommarens season finale: Paf Open!! Ska spela med Tadva som jag spelade Tylöand och SM med och det ska bli såå kul! Jag var lite krasslig efter Tourfinalen i Tylösand och fick ta en rejäl vila efter det, men nu är jag hur sugen som helst på att spela igen!!

Har varit riktigt fint väder här i Karlskrona senaste veckan så vi har kunnat träna hur bra som helst ute på Långö! Skönt!

Jag var på Paf open förra året och kollade, det var sjuukt bra pepp inför (den alltför långa) försäsongen. Jag brukar alltid ha en liten beachvolley-depression i September (inget som inte lite alkohol får fason på) men förra året tror jag fan att Paf raderade ut den helt och hållet! Jag ville så himla gärna bli sådär bra!

För er som vill åka och kolla på de största stjärnorna just nu finns det en enkel endagsresa och mer info om den kan ni hitta här!
Övrig info om Paf finns på deras facebooksida som ni når här, eller på pafopen.com.

Vi ses där!!
Tadva och jag i Tylö! =D

Har ni tur kanske vi bjuder på något spektakulärt :P

För att inte vara ordinarie partners lyckades vi ganska bra med matchningen! Vem är vem??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar