13 aug. 2012

Sista dagen i Norrland

God morgon

Nu är tävlingen i Umeå över för det här året. Känns väldigt tomt och konstigt, Umeå är något man verkligen längtar efter. Festen på Allstar var nog över allas förväntningar och jag hade verkligen jättekul. Det är så många jag kommer sakna när säsongen är slut och jag lämnar Sverige..

Idag blir det en "fridag", den första på många månader känns det som. Jag ska passa på att fixa rätt dokument till min norska legitimation, har äntligen fattat vad de jävla norrbaggarna vill mig. =)
Sedan ska jag ta en runda på stan med Umeås elit =)

Käkade middag med några gamla kursare igårkväll och insåg hur mkt jag saknade den tiden i Umeå. Gillade verkligen denna staden! Men inget är som det var och det skulle inte hjälpa att flytta tillbaks tyvärr. Man får hålla i de härliga minnena och försöka komma och hälsa på med jämna mellanrum istället!

Imorgon är det avfärd till Stockholm med Jenny och Sigge, där bor vi en natt innan vi fortsätter vår resa till tourens slutstopp, Halmstad! Sjuuukt konstigt att sommaren sedan är över =/
Har iaf Paf Open på Åland att se fram emot sedan också, det är en stor tröst :)

TACK UMEÅ FÖR ETT GRYMT TOURSTOPP OCH TACK HÄRLIGA HOTELL AVENY, VI HAR VERKLIGEN KÄNT OSS SOM DE PRINSESSOR VI INNERST INNE ÄR =)

Vi ses i Halmstad ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar