6 aug. 2012

3+1=2?

Hejhejhej
I helgen spelade Åsa och jag vår första turnering tillsammans och slutade på en tredje plats. Självklart hade vi hoppats på mer, men helgen bjöd på strålande väder och skönt häng så vi var nöjda ändå. Nu är vi taggade på nästa helg då vi gör debut tillsammans på Swedish Beach Tour i Umeå. Det är första gången jag spelar i Umeå och vad jag har hört ska det vara ett sjukt bra stopp på touren s förväntningarna är på topp!

En helt galet otippad grej i helgen var dock att jag vann Back to the Beach's tour! Hade ingen aning om detta själv, har läst om det, men helt och hållet uteslutit att jag själv skulle vara med i toppen, för jag har inte ens spelat alla deras tävlingar, och bara vunnit en av dem! Jätteglad blev jag efter vår lite snöpliga förlust i tredje set i semin =)

Gott mos!! Tack för det Back to the Beach!! =)
Sänahär sköna flipflops och en boll vann jag bland annat som queen of back to the beach!
Jag har redan ett par svarta, så passade på o ta de rosa denna gången =)

Tack alla för en härlig helg!

Ps. Tack till alla snygga och coola människor som läser bloggen, jag blir sjukt glad när jag får höra att ni gillar den och tycker att den är rolig att läsa.
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar