27 feb. 2012

Tredjeplats

Det var inte första gången jag och Sara åkte på spö i semin. Tyvärr. Vårt semifinal-spöke satte stopp även i denna challenger i form av Jenny och Sigge. Kvartsfinalen gick över förväntan med setsiffror som 21-7, 21-12 tror jag, och därför kände vi oss väldigt besvikna över vår egen insats i semifinalen. Svårt att få fram mottagen samt "otur" i flera anfall som gick precis ut, och tyvärr, då blir det förlust.

Jaja, trots ett misslyckat (?) försök till psykning av flera av de högstarankade lagen ;-), var det de fyra högst rankade som spelade semi, samt de två högst rankade som spelade final.
Grattis till Jenny och Sigge som vann finalen med 2-0 över Nina och Rivia!

Sedan jag fick en väldigt fin kamera i julklapp av mina kära föräldrar har det blivit många timmars filmning i hallen! Kul! Håller på att knåpa ihop en liten film av detta, så håll utkik om ni vill se vad vi pysslar med här uppe i Umeå ;-)

Nu ska jag käka frukost och i eftermiddag ska jag få en försenad födelsedagspresent i form at Spa och massaaaaage :-D Mm-mm-mm!

Här kommer lite bilder från turneringen!
kram!

Det blev en solig turnering! =)
Snyggaste bilden ever! Älskar den! Önskar det
var jag på =) Tack Vickan!



Vinst? =)



4 kommentarer:

  1. Det var ju synd! Skönt med massage. Trycka nått pass på iksu i veckan? Dvs. om jag flirtar till mig ett iksu-kort :)

    SvaraRadera
  2. Jadu jag ska på gymmet imorn före lunch om du vill hänka? Så kan vi köka tillsammans där kanske? :) Jag kan ta med ett iksukort till dig då!

    SvaraRadera
  3. Torsdag, fredag kan jag dagtid. Tisdag och onsdag finns jag på VVH för lite ryggkurs ;) Inge gym torsdag eller fredag?

    SvaraRadera
  4. Okej sounds good, blir träning i någon form tors/fre också såklart =) Jag kan väl komma och käka lunch med er på vvh imorn?

    SvaraRadera