15 feb. 2012

Tänk vad mycket skillnad ett godisförbud kan göra!

Hej på er!

Är nyss hemkommen från vaccination samt vattengympapass. Snart ska jag sluta som vattengympainstruktör och när jag frågade gruppen om de hade några önskningar jag skulle vidarebefordra till nästa instruktör så svarade de snabbt att hon absolut inte får ta bort låten "Gud vad hon är läcker" med Arvingarna! Men de har rätt, det är också min favorit ;-) Så tack Lisa för att du införde Arvingarna i mitt liv :)

Sitter just nu i soffan och äter choklad och funderar över min kondition. Är inte choklad det bästa sällskapet vid problemlösning? Särskilt när det handlar om ens hälsa!! Nej men seriöst jag har så sjukt dålig kondition och har lovat mig själv i flera år att jag ska förbättra den.. Är det inte någon som har något tips på rolig konditionsträning?

Det värsta jag vet är att springa i sand, det näst värsta att springa på annat underlag, och på delad tredjeplats kommer simning, cykling och skidåkning. Så inga sådana förslag tack!
Kanske något slags... doping!? Höghöjdsträning??

Äta choklad på hög höjd?

Och angående godisförbudet så tror ni säkert att jag har gått med på någon fet deal att sluta käka godis för att bli smal och snygg, och jag är verkligen ledsen att göra er besvikna. Det är nämligen så att jag har fyra vänner här i Umeå som har godisförbud 6 dagar i veckan och jag vill bara passa på att tacka er; Magnus, Jenny, Adde och Bohlin, tack vare er så njuter jag verkligen extra mycket varje gång jag äter godis! Jag tänker liksom att fan vad sugit det hade vart om jag gått med på detdär löftet... ;-)
Nu tror ni säkert att jag skrev detta för att jävlas, och det är klart jag gör det, men det är också sant, godiset är helt enkelt godare nu när man även kan blanda det med skadeglädje!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar