12 feb. 2012

Äta godis och titta på när andra tränar, -as good as it gets!

Hej på er! Idag sitter jag i en soffa i Las Palmas (IKSU:s beachhall) och kollar på när Sveriges beachelit tränar ;-) Själv hade jag lite ont i halsen när jag vaknade imorse så jag valde att stå över. Känner mig ganska nöjd över att sitta här och se på när de andra svettas, själv har jag med bio-godiset från i fredags och sitter och svullar.

 Idag är det Adde, Mange, Johan och Barre som tränar med Isak och Jenny, Rivia, Lisa och Mia som kör lite mottagsträning. Det är nästan alltid fullbokat i IKSU:s beachhall, men när man kommer hit är det oftast iksu-beachfolket som är här, och resten står tomt. Hyffsat störigt tycker vi. Men man kan ju inte stänga hallen för allmänheten. Nej det vore ju förfärligt. ;-)

Nu hoppas jag på att få med mig lite skönt folk ut i det fina vädret, dags för årets första grill?
Mange, Adde och Johan på promenad

Man får njuta av solen då den visar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar