12 juni 2012

Trippla avbokningar och en tidig morgon..

Imorse var det ju dags för mitt morgongymmande, har faktiskt gått otroligt bra att gå upp och gymma sådär tidigt, jag är ju inte direkt en morgonmänniska, men har absolut inga problem att gå upp på morgnarna om jag bara har något planerat. Sagt och gjort, jag gick upp 5.20 för att hinna vara på gymmet när det öppnar 6.30.
Bara en liten detalj fattades- gymmet öppnade inte alls... "sommartider" tydligen och de öppnade först kl 7.00! Katastrof! Fan här har jag köpt ett alldeles för dyrt kort och så kommer jag inte ens hinna gymma före jobbet... Kan flexa fram till 9 iofs men inte så sugen att va på jobbet till 17.30, då jag på tisdagar även kör beachvolley på kvällen.

Jaja, där stod jag som ett fån kl halv sju på morgonen och visste inte vad jag skulle ta mig till, så åkte in på jobbet. Tråkigt nog blev även den dubbla beachträningen på kvällen inställd (jag skulle först köra ett pass med grabbarna och sedan spela lite med Martin B och Katrine och någon mer) på grund av för lite folk! Grrr. Jag som har en viktig turnering i helgen!! Aja, jag fick tid att åka till gymmet och köra sönder mina ben iaf. Det är inte så svårt när man bara kör ben 1 ggn/v :P

Imorgon blir det beach igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar