27 juni 2012

Nytt startfält i Göteborg

Nu börjar det närma sig starten på Swedish Beach Tour! Imorgon efter jobbet bilar (!) jag till Göteborg. Usch jag har verkligen inte någon lust att köra bil hela vägen fram och tillbaka, men det gick verkligen inte något bra tåg tillbaka på söndag kväll, så hade inget val. Jag älskar att sitta på tåget och chilla, kolla på serier och lyssna på musik. Sedan att SJ och andra aktörer ibland kan vara lite svåra att komma överrens med, det är en annan femma.

På grund av en skada blir det nu så att jag spelar Göteborg med en annan partner än Kajsa, nämligen Umeås stolthet; Kerstin Östbeeeeerg!
Helt och hållet underbart att hon med ca 1,5 dagars framförhållning bara kan susa ner från Umeå för att spela med mig! =D Ta ledigt från jobb och 2 barn, swoosh, swoosh!
Självklart känns det tråkigt att Kajsa och jag "snubblade på målsnöret" men det ska bli väldigt kul att spela med Kerstin också :)

Spelschemat för fredagen:
11.00 D1, Camilla Nilsson/Anne-Lie Rinisland - Jenny Persson/Sigrid Simonsson
11.50 D3, Tadva Yoken/Hiske Van Duinen (NED) - Alice Rohkämper (AUS)/Johannah Rohkämper
13.00 H1, Kjell Jonsson/Lawrence Montas - Simon Ekbäck Nordström/Andreas Rågfelt
13.50 H3, Viktor Jonsson/Petter Jonsson - Daniel Andersson/Mattias Magnusson
15.00 D2, Malin Linde/Kerstin Östberg - Tora Hansson/Karin Lundqvist
15.50 D4, Anna Åsberg/Sofia Ögren - Kristina Thurin/SusannaThurin
17.00 H4, Martin Barrefalk/Johan Bergman - Björn Berg/Nejc Zemljak (SLO)
17.50 H2, Henrik Andersson/Josef Pernholm - Thomas Haugaard/Roland Bergdahl

volleykanalen kan ni se alla matcher live!!! Hejja, hejja! =)
SBT Sundsvall -10
SBT Linköping -11
 Gonatt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar