19 juni 2012

Hoj

Okej bitterheten gick snabbt över efter tröst av fina tjejer som Jenny och Tora =) Är skönt att få vara arg ibland. Däremot såg jag en jävligt rolig sak idag, hittade någon ny (?) hemsida; beachvolleyboll.net där de har lite samlad information om svensk beachvolley, och även en sida om svenska beachvolley-bloggar.

När man slår upp den sidan så hittar man rubrik efter rubrik:

"Grymt bra beachcamp på Öland!!"

"Turnering och en lysande måndagsmorgon"

"Bra väder ledde till vinst!"

"Vinst i första tävlingen"

"Helvetes jävla helgjävel"

Hahaha! kände mig inte alls som en bitterfitta! :D Sjukt kul.
Jaja, idag var det gym på schemat klockan 07.00. Hade bestämt mig för att gå upp i de vikter jag brukat köra på innan, då det inte är någon tävling denna helgen. Körde knäböj med hopp och klarade 85 kg galant, lycka! Däremot var smithen sönder så kunde inte köra min favvoutfalls-övning =(

Efter att sedan ha hjälp diverse tanter och farbröder med livsnödvändigheter som att justera rollatorhandtagen samt promenadsällskap var det dags för träning ute på soliga Långö. Har det ganska gött här i K-na ändå =)

Ps. Jag har äntligen fått bekräftat att jag kan vara ledigt under de dagar vi ska åka till London och OS i sommar. SWEET!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar