18 juni 2012

Helvetes jävla helgjävel.

Usch vilken satans helg.Jag har bestämt att man får göra arga inlägg i denna bloggen, allt är ju faktiskt inte så jävla underbart som man kan tro när man läser vissa bloggar. Allt i mitt liv är inte perfekt och hur kul som helst och alla människor jag möter är inte helt jävla underbara. Sorry dudes.

Denna helgen var verkligen skit, och en riktigt pissig insats i gruppspelet kostade oss chansen att kvala in på touren i Göteborg (inga vetenskapliga bevis för detta påstående).

Visst hade det varit käckt att avsluta detta inlägg med; nåja, nu laddar vi inför nästa tävling, hoppas det går bättre då!

Men det tänker jag verkligen inte göra.

Tror Kajsas och mina "glada" miner kan räcka för att förstå insatsen denna helg! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar