26 juni 2012

Dumma löpsedlar och butiksbiträden utan humor

Hellu.Jag har upptäckt en mycket märklig sak, nämligen att om jag skriver saker här så får det ibland effekt ute i stora vida världen =) Till exempel skrev jag för några dagar sedan att smith-maskinen på gymmet var sönder, och helt plötsligt får jag information att "nu kan du köra i smithen igen". Like! Är inte så förtjust i smith, men har en övning som är riktigt nice som jag älskar, gick dit och körde den idag bara för att hedra den :D

Skönt o gymma av sig lite men imorn hoppas vi på finväder så det blir en trevlig beach-träning, yr.no säger dock regn.

En annan sak som fascinerar mig väldigt mycket är rubriker och löpsedlar. Ibland får jag bara lust att typ skicka mitt mobilnr till Aftonbladet (oftast de som har dum-i-huvet-rubriker) och bara be dem att nästa gång kan de istället skicka ett sms och skriva VI ÄR HELT SÄKRA PÅ ATT DU HAR IQ -35 till mig. Bara för att bespara mig och dem dedär dumma rubrikerna.
Idag stod det "Maten som ger dig muskler". Jag skulle faktiskt skitgärna vilja veta vilken mat det är. Hade man sluppit gå och träna liksom. Säkert min pappas pannkakor! De är goda de.

Sedan gillar jag Teknikmagasinets slogan "Meningen med livet!" Jag sa till butiksbiträdet idag att de borde byta till "När du verkligen inte har något bättre för dig."
Hur skulle jag kunna veta att han inte hade någon humor kl 17.50 en tisdagskväll? =)

Så var det med det. Hoppas ni får en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar