5 nov. 2012

Sverige, Sverige, fosterland!

I helgen har jag varit i Sverige och spelat halloween-cup i Göteborg. Jag och Jenny som jag spelade med denna helgen bodde hos vår favorit-göteborgare Mia Hedgärde =) Väldigt kosligt!

Jag hade veeerkligen sett fram emot denna helgen och att få träffa alla kompisar och stå på svensk mark igen ;)

Tyvärr gick spelet inte så bra denna helgen, jag märkte verkligen att jag trappat ner på beachträningen i höst! Usch!!

Men jag tyckte att det var jättekul att spela iallafall och ett extra hederspris till stackars Jenny som slet som ett djur vid sidan av mig! Jag lovar att jag ska kämpa mig upp till en lite högre nivå till nästa tävling, annars ska jag anmäla mig till en sämre open direkt, där jag hör hemma :)

Men om 2 veckor ska jag åka upp till Umeå och hälsa på, så jag får passa på att träna lite extra beach då!

Det är galet att man blir sämre av att inte träna! Borde man inte kunna ligga kvar på sin vanliga nivå? Så är det ju med cykling iaf, man kan ju liksom cykla fastän man inte gjort det på 10 år..

Man kanske ska sadla om och satsa på Tour de France?


Hoppas ni andra rockers har haft en happy halloween!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar