10 nov. 2012

I slutet av denna veckan har jag faktiskt haft ett väldigt skönt schema. Jag har jobbat korta kvällsvakter tors-sön (17-21). Detta innebär sovmorgon till ca 9, låång och stoor frukost och kaffe(!) (Jag vet, äckliga vuxenpoäg!!). Sedan drar jag till gymmet vid ca 11, kommer hem, lagar lunch och sedan när jag har chillat framför TV:n en stund känns det alldeles lagom att dra och jobba några timmar :)

Gymmet jag går till ligger en lagom promenad bort och är faktiskt ganska trevligt! Det var det billigaste och närmaste jag kunde finna och är ju såklart inget IKSU, men väldigt fräscht och det finns allt man önskar sig. (Inklusive en söt PT!!)

Nu i höst har jag ändrat min träning ganska mycket. Jag spelar ju som sagt bara beach 1-2 ggr/v och har istället börjat konditionsträna ganska mycket. Har ägnat någon månad åt att förbättra min grundkondition (a.k.a skaffa mig en överhuvudtaget) och nu senaste veckan har jag börjat med intervallträning. Det är faktiskt kul!! Jag vet, sjukt.

Det enda som är segt är att TV:n sitter precis för långt bort för att jag ska kunna läsa texten när jag springer :P
På gymmet i Karlskrona där jag gick i somras fanns cyklar och löpband framför squashbanor! Det var ganska kul att sitta och se någon svettas ännu mer än man själv när man värmde upp :P
Idag träffade jag en f d Ume-bo på gymmet! Han såg mina IKSU Beach-byxor och frågade om iksu fanns i oslo också. Alltid trevligt med en liten pratstund mellan seten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar