14 nov. 2012

Dags för Sverigeturné igen!

Denna gången ska jag åka upp till mitt kära Umeå och hälsa på i några dagar. Jag och bff Jenny har planerat in lite beachträning och såklart fest! Denna helg är det dags för Iksu beach's gala som vi har haft några år nu för att summera och avsluta säsongen! Det kommer bli riktigt kul!

Jag kommer dock åka tåg dit (16 h enkel väg) inte lika kul.. Hoppas att det inte blir några förseningar bara! Man vet ju aldrig när ett "snökaos" kan drabba Stockholm till exempel ;-)

Ser fram emot ännu en Sverige-tripp och har dessutom precis fått permission några dagar över jul och bokat resa hem, yay! Saknar mamma och pappa!
Och snart är det även dags att boka ännu en resa, med ett lite mer avlägsnare mål än Karlskrona (även om man ibland undrar om det faktiskt finns det..!!)

Sist jag var på fest på allstar i Umeå hade mitt körkort blivit stulet och vakten trodde på allvar att jag var under 18!! Han sa att han skulle komma in och hämta mig kl 22 och slänga ut mig!! Det blev inte bättre av att jag hade en vit klänning på mig och att Jenny lite skämtsamt sa; Ser du inte att hon precis tagit studenten?? (Detta var i mitten av augusti) (Vi var för fulla för att reflektera över det..)

Life´s a beach!!


Jag i min studentklänning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar