25 nov. 2012

Om att ha sitt på det torra.

Visst är det sorgligt men sant, mycket här i livet handlar om att finna kärleken. Många pratar om att deras kompisar blir "tofflar" när de blir tillsammans med någon, men egentligen är det ju helt normalt att man ska vilja vara med den personen som man är helt nykär i!!

För min egen del är det ju faktiskt så att jag om några veckor ska fylla (blott) 24 år :) Jag har flyttat runt och faktiskt bott på 5 olika orter i 3 olika länder under 2012. Jag är nästan lite stolt över mig själv! Men som ni säkert förstår är det ju inte så lätt att finna true love när man hattar omkring som en beachvolleybollälskande idiot!!

Nu är det dock så att jag har glädjen att faktiskt kunna presentera mannen jag ska gifta mig med ändå!
Jag kan bara säga såhär att det var sann kärlek vid första ögonkastet och det var väääldigt länge sedan jag blev såhär förälskad i en kille på en enda sekund! Han är heeelt underbar och det enda som krävs är nu att han ska bli förälskad i mig också, dock kräver jag inte att det ska gå på ett ögonblick, jag har så många ställen jag vill bo på innan vi flyttar ihop ändå! Det räcker att han älskar mig tills jag är sådär 30 tänker jag :)

Den som inte tycker att min blivande make är helt underbar ni kan faktiskt bara klicka ner hela denna bloggen på en gång!!! And I mean it!!

 
ÅH ÅH ÅH
Han gör sig bäst på STOR BILD!! 
 
Jag önskar er alla en mycket trevlig vecka, och ge faan i att dregla över min kille på u-tube...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar