21 nov. 2012

Hello hotties!

Så var man då hemma från ännu en Umeå-tur. Damn, den staden ligger långt bort ifrån allt annat! Varför ska då så sköna människor bo där så man vill åka dit? Ett mysterium, sannerligen.

På schemat under helgen fanns julbak (jag stod för inköpande av pepparkaksdeg som traditionsenligt åts upp före själva baket), Iksu beach gala samt häng med vänner och bekanta. Och just det ja, en punka. Inget riktigt besök i studentstaden Umeå, utan att man har gjort punka på en cykel!

Iksu beach galan bjöd såklart på högklassig mat (och detdär slemmiga överst på efterrätten var synnerligen gott), trevlig underhållning i form av att folk drev med varandra, samt prisutdelning. Jag vann 2 priser. Första gången som jag fick vinna någonting på galan :) Kuul!


Peta näsan med årets serve, block och försvar!


Tydligen en tradition!!
Nu ska jag ta och tala om en sjukt skum grej som inte har med denna helg att göra alls. Men eftersom jag gillar er så, och jag är the master of sjukt skumma grejer...
Ta och logga in på facebook. Gå in på din "home"page. I kolumnen till vänster, välj "messages". När du kommit in på denna sida står det längst upp till vänster "inbox" och till höger om denna ruta står det "other". Gå in på "other"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar