1 dec. 2012

IT'S ON!

Nu är det äntligen spikat, det som vi alla har väntat på.. JAG SKA FÅ ÅKA TILL BRASILIEN :D

Jag har faktiskt velat fram och tillbaka väldigt länge, för att jag har inte velat köpa någon returbiljett då jag inte riktigt har pejling på vad jag egentligen ska göra efter brasilien, men jag hittade faktiskt inte någon vettig enkelbiljett så det fick bli t/r :)

På morgonen den 14:e januari sticker jag och Maria till Fortaleza och dagarna som följer droppar det in fler folk från de svenska beachhålorna. Banco do Brasil spelas i Fortaleza mellan 16-19 januari så jag trooooor att det ska kunna bli lagom pepp inför träningen :)

Jag ska säga er mina kära läsare att vistelsen i Oslo inte alltid har varit en jävla dans på rosor allså, men fjärilarna jag får i magen när jag tänker på nästa år makes it all worth :))

Så här såg det ut första veckan i våras... =/

Åhhhhh

Tydligen inte helt klart om vår halvsvenska vän Lucas kommer
finnas i Fortaleza..

Men ryktena siar om goda chanser att få se mer poledancing från
Mr Franzisch!!


Shit, jag är så taggad!!!!

Hejdå Joao Pessoa, Hej Fortaleza!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar