21 dec. 2012

Kjaere venner

Blev ni som jag lite smått besvikna då ni vaknade upp imorse? Hade ni också förväntat er jordens undergång?

Jag fick helt enkelt bita i det sura äpplet och gå ut och handla de där julklapparna som jag hade skjutit på, bara ifall, ifall att..

Nej men serri, det blev faktiskt fina klappar, av någon anledning får jag en fet lön varenda månad. De måste tycka att jag gör ett bra jobb!

Har med decemberlönen nu kommit upp i den summan jag hade hoppats på att kunna spara ihop under min vistelse här.
Imorgon är det jobb som gäller och sedan sätter jag mig på nattbussen hem till Kalles krona. Det ska bli kjempedeiligt att komma hem igen!

Just nu sitter jag och tänker tillbaka lite på 2012, det har varit ett sjukt händelserikt år!

Jag tog min sjukgymnastexamen och även det svåra beslutet att flytta ifrån Umeå.

Istället blev det Brasilien i 5 veckor för beachträning och sjukt bra häng.
I april flyttade jag sedan till Götlaborrrrg för mer beachträning före säsongen!

Under midsommar hann jag med en sjuuukt bra trip till
en av de häftigaste städer jag någonsin besökt - Istanbul!!

Första pallplatsen på Swedish Beach Tour =)

Horseguards Parade bjöd på beachvolley under OS!!
Gjorde debut på Världstouren!!

Jag beslöt mig för att flytta till Oslo för att kunna satsa vidare i min beachvolley =)

Fick möjlighet att peta näsan med årets Block och Serve under iksu beach-galan!


Blev till slut vald till "årets genombrott" av svenska volleybollförbundet, vilket jag
glädjs åt oändligt åt!
Jag är så fruktansvärt tacksam för detta året, det har vart det roligaste ever! (så säger man ju om alla år, men det är väl det som är meningen antar jag=)

Jag ska göra allt jag kan för att nästa ska bli dubbelt så bra, jag hoppas ni gör detsamma!
Stor tomteklem till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar