27 sep. 2012

Om otränade ben och att inte hitta hem till sig själv

Hey hey hey!

Idag gäller det för oss att hastigt och lustigt lämna vår lägenhet i Skandinaviens absolut dyraste områden. För Olle och Nicole är det hemresa till Sverige som gäller och för mig innebär det en flytt till ett definitivt mindre fashionabelt område i Oslos Gamlebyn som ligger nära Grönland.

Detta innebär att jag för andra gången under en månads tid inte hittar hem till mig själv.
Detta är en otroligt otillfredsställande känsla. Jag hittar inte till tunnelbanan som jag ska ta till jobbet imorn :) God bless google maps :D

För övrigt har det blivit en del beachträning denna veckan vilket såklart känns som en vinst i sig =) Har dock insett hur extremt svag jag är för tillfället. Jag får ont precis överallt av beachen och jag längtar så jävla mycket tills jag har såndär träningsvärk, ni vet... När det gör ont bara att sätta sig ner, att sträcka armarna över huvudet osv. Därmed inte sagt att jag längtar efter själva gymmet =)
Man har en tendens att bli ganska bekväm efter sina 9 viloveckor ;-)

Fina maskeradminnen från lägenheten på Frogner!

The Mask -är han verkligen en superhjälte!? -)

Batman och Jokern
Även om det känns otroligt skönt att flytta, är det ändå saker jag kommer
sakna med Frogner! Tack Olle och Nicole för en rolig månad!!
Ha en skön torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar