10 sep. 2012

Inredning is the shit

Jag tänkte passa på att visa lite hur vi egentligen bor här i Norge. För tillfället bor jag ju tillsammans med min lillebror och hans flickvän. Mycket trevligt.
Det är dock så att själva lägenheten är ganska annorlunda inredd. Min lillebror som bott här i drygt 1 år har jobbat som flyttgubbe. ALLT i denna lägenhet är alltså skänkt av folk som inte fått plats med det i sitt nya ställe! Detta gäller allt från porslinet i köket till soffan i vardagsrummet. Ganska coolt! Och GANSKA miljövänligt!! I like! Det kan dock ta ett litet tag innan man riktigt "förstår sig på" inredningen.

Här har ni en tour:
Skateboards i bokhyllan..

..klassiska "Apple-TV:n" lutad på en kontorsstol..
..träningsdagbok och matdagbok har man ju hört talas om. Men ja.. vissa vill ju verkligen har koll på allt ;-)..

..min "Walk in closet", allså resväskan står i "mitt" rum (vardagsrummet), alla råkar därmed trampa i den..

..här förvaras tennisracketarna, Missa inte heller gardinen upphängd i skosnören. Varför? Varför??..

..lägenheten är fylld med konst efter att Olles kompis Sigge bodde här..

..ibland kan det bara vara svårt att förstå placeringen..

..ja, ni förstår..

..alla som kommer på besök får lämna ett avtryck på soffbordet..

..en RIKTIGT fet radio som Olle fått på ett jobb.. funkar och allt!


Och eftersom alla inredare vet att belysningen är halva grejen avslutar jag med denna bild =)
Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar