19 juli 2012

Swedish Beach Tour Tylösand!

Snart är det dags för mig att ge mig av mot Halmstad och helgens SBT! Denna helgen ska jag spela med Tadva Yoken, då hennes ordinarie partner är bortrest denna och nästa helg (yaay för mig;) och vi ska allså även spela SM ihop. Kuul!

Tadva och jag har en hel del rutin ihop, då vi spelade 3 matcher ihop på SBT i Sundsvall för en herrans massa år sen (Gud vad det känns skönt att kunna skriva så ;) Det var 2010. Hahaha!

Ser fram oerhört mot denna turnering och vår öppningsmatch går imorgon kl 12.00 mot den danska wildcardet Kröyer/Olsen. Som vanligt kan ni se matcherna live på swedishbeachtour.se!
Här ser ni hela fredagens spelschema:

11.00 D1, Sofia Ögren/Anna Åsberg - Åsa Eriksson/Magdalena Jirak
12.00 D2,
Malin Linde/Tadva Yoken - Charlotte Kroyer/Cecilie Olsen
13.00 H1,
Viktor Jonsson/Petter Jonsson - Lucas Motta Palermo/Esdras Oliveira
14.00 H2, Simon Ekbäck Nordström/Andreas Rågfeldt - Martin Barrefalk/Johan Bergman

15.00 D3, Camilla Nilsson/Anne-Lie Rininsland - Lina Norgen/Emma Spetz
16.00 D4, Kristin Lind/Sigrid Simonsson - Tora Hansson/Karin Lundqvist
17.00 H3, Kjell Jonsson/Lawrence Montas - Daniel Andersson/Mattias Magnusson
18.00 H4, Björn Huitfeldt/Klaus Araujo Veloso - Björn Berg/Nejc Zemljak


SBT Sundsvall -10
Håll tummarna för bra matcher och fint väder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar