17 juli 2012

En trevlig helg i mellbystrand och Helsingborg!

Idag är det tisdag och jag är tröttare än någonsin. Helgen var en av de bättre på länge, trots att spelet gick sämre än på länge =D Jag och Sofia åkte tyvärr ut redan i kvartsfinalen på lördagen efter en halvdan prestation. Trots detta var det underbart väder hela dagen och det var en riktigt skön dag att spela beachvolley!
Utslagningen på lördagen resulterade ju därmed i en ledig dag på söndagen, så Katrine och jag styrde kosan till Helsingborg, och där väntade lilla Johanna med en helt fantastisk middag! Riktigt trevlig kväll (ursäkta att jag var LITE trött..) och en ännu bättre dag därpå ;)

Vi åkte ut till det STORA shoppingcentret Väla!! Det är ju såklart himmelriket för tre töser som vart studenter i 3 år..!

Jaja, trots att jag knegar och står i så står det tyvärr till så att jag ändå inte har några pengar. TACK för det kära timanställning!!!
Menmen. Den som letar han finner, och det är ju trots allt rea ;-) Jag hittade några fina och billiga klänningar, och även lite smycken till min näspiercing. Har varit väldigt svårt att hitta bra smycken till min lilla pytte-näsa, men hittade flera fina grejer på butik India!
Om man är riktigt duktig kan man hitta en sånhär fin klänning för 39:-
Det har tillochmed en oavlönad sjukgymnast råd med ;-)

Hittade en ny näs-plupp inne på min kusins fina piercing- och smyckesaffär India. En butik som verkligen är värd ett besök!!
De finns både på Väla i Helsingborg och i Triangeln i Malmö. Du hittar mer info om Indias produkter här!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar