24 juli 2012

Pallen, pallen!! =D

Efter riktigt fint spel i Tylösand i helgen fick jag allså min efterlängtade pallplats. det var sååå nära att det blev ett (eller kanske två!?) steg högre upp, men tyvärr lyckades vi inte riktigt knyta ihop säcken i semifinalen. Vi mötte Karin/Tora och visade verkligen upp fint spel. trots detta förlust med (21-16, 19-21, 15-13) Det känns dock väldigt väldigt bra inför SM nästa helg, och mycket skönt att veta att vi har detta spelet i oss. En extra tumme upp för Tadvas fina försvarsspel i denna match, tror hon hade minst 5 "dödande" försvar. LIKE!

Vinnarna var också ganska lyckliga ;-)
Tyvärr avslutades turneringen på ett lite konstigt och tråkigt sätt, någon hade slagit in rutan på min mammas bil och snott min korthållare och Tadvas handväska. Efter en olycklig händelse i Sunsdsvall sist Tadva och jag spelade ihop -10 har nu mitt VISA-kort försvunnit 100% av alla turneringar vi spelat ihop :D
Sjukt!

Här kommer lite fler bilder som bland annat Sofia Ögrens pappa tog under vår match mot dem! =)



Vinst mot Sigrid/Kristin!

Nöjda =)
Vill också rikta ett stort tack till Grand hotel i Halmstad för det fina rummet och frukostarna, de hjälpte oss garanterat under tävlingens gång!!

Tadvas och mitt krypin under helgen =)
Vi ses på SM nästa helg! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar