10 juli 2012

Mina päron.

Jag skulle vilja passa på att ägna ett litet inlägg åt mina underbara föräldrar =)
För det första får jag bo hos dem hela denna sommaren (och jag tror till och med att de är lite glada över det), om jag någonsin behöver något inför en tävling så hjälper de mig att fixa det, bil, boende, you name it. Jag försöker ju såklart (beachbum som man är) leva lite snålt, bo hos kompisar osv, men ibland är det verkligen helt kört, och då ställer de alltid upp och vill "sponsra". Tack!!

De sitter även och tittar på mina matcher som sänds på webben och kommenterar alltid och skickar grattis-sms i efterhand. Eller som pappa som nu sist t ex tipsade om att vi måste "lägga bollen lite mer bredvid motståndarna, och inte rätt på". Tack för det pappa! Ni är båda två av de större anledningar till att jag orkar hålla på med denna idrott, som för övrigt är ganska individuellt krävande!

Tack för att ni alltid hämtar mig på tågstationen när jag rest i 7 timmar (25 mil från Båstad, RIMLIGT!!!) och för att det alltid finns mat när jag kommer hem.

Och tack för att jag får åka till OS i sommar och kolla på volleyboll (och förhoppningsvis beachvb), det är min pappa som har fixat ALLT DETTA! Resa, boende biljetter.. Tack!

Jag är helt säker på att det finns en hel drös med underbara beach-föräldrar där ute, och därför tänker jag inte skriva att mina är bäst. (Fastän dom är det.)
Min snygga morsa...

..och min snygga farsa!! Gick liksom inte att misslyckas med syskonen Linde... ;-)
Megakramar till er!

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart inlägg. :-) Undrar om Selma kommer skriva så om oss om sisådär 23 år... ;-)
    Grymt av din pappa att fixa OS-resa. Hur avundsjuk blir man inte på det?! Grattis säger jag!

    SvaraRadera
  2. Det är jag helt säker på att hon gör!! Kram!

    SvaraRadera