5 mars 2012

Packningens ädla konst

Kära dagbok

Idag påbörjas packningen inför en fem veckor lång resa till ett ställe där allt som behövs är en bikini.
Hmm.
Ärligt talat, packningen inför denna resa blir lite knepig, det är nämligen så att allt det som jag inte ska ta med till Brasilien ska skickas ner till mina kära föräldrar i Karlskrona. Det är därför väldigt svårt att packa i förväg, jag måste i princip packa allt och skicka iväg det på onsdag. Det blir nog ca 5 flyttlådor med kläder som päronen får ta emot, eller som min pappa uttryckte det igår "ja men då kommer det allså ett litet paket från dig".. Jo. Ett litet paket ja.


Jag har iaf förberett mig såpass mycket att jag har handlat en del grejer som kan vara bra att ha med sig!


Nackkudde, eluttagsadapter, solbrillor, ett par sommarskor och sporttejp! Big yesyes.
Dauerbindan fick jag av en mycket förutseende Marcus Bohlin,
tack för det! Notera att solskyddet är faktor 50 ;-)
För övrigt fortsätter min jakt på ett jobb, överlevnadsinstinkten börjar bli riktigt stark nu!
Har haft en jobbintervju över telefon idag med en glad skåning, vi får se hur det blir med det! Håll tummarna!

Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Var är brillorna då? Ja! till intervjun!

    SvaraRadera
  2. De är ju där, fast inte uppackade ur fodralet =) Mailar en bild! Ja! Till intervjun! =)

    SvaraRadera