24 mars 2012

The glove - is åter returned!

Hej på er! Jag vet att jag tjatar väldigt mycket om beachvoley på denhär bloggen - det är ju ett träningsläger jag är på. Men jag har fått insikt i att det faktiskt inte bara är beachvolleyspelare som läser denhär bloggen, och tänkte därför bjuda på ett klipp som spelades in en sen och mycket blöt kväll under vår examensvecka på sjukgymnastprogrammet! Jag saknar er alla och hoppas kunna bjuda er på ett skratt och kanske lite nostaligi! Ha det bäst därute alla fina sjukgymnaster!
Klippet är intspelat under en taxiresa till krogen då jag tappade bort min vante (och kanske överdramatiserade detta liiite) Johanna F tyckte detta var väldig kul och drev lite med mig, både på svenska och engelska.. ;-)

Kram på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar