6 mars 2012

Family Guy

Hej på er!
Idag har det inte hänt mycket i mitt liv mer än den vanliga gymsessionen samt lite packning/planering av resan.
Jag har laddat ner en hel del filmer och serier nu inför avfärd, kan bli en del sega timmar på flygplatserna och även mellan träningarna sedan när vi kommer fram! Har bl a satsat på en ny serie "Mad love". Har inte sett den ännu, men det har gått reklam för den på svensk TV nyligen.

För övrigt blir det min favoritserie Family guy som hänger med (har dock sett alla avsnitt, fan vad lång tid det ska ta att rita nya..!)

Bjuder på ett av mina bästa klipp. Orsaker till att Family Guy är en av mina favoriter är att det bara inte får en att skratta, det är även ett lärorikt program!

Här får ni lära er om män. (eller är det kanske om kvinnor?)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar