2 mars 2012

Dags att tagga igång!

Hej på er!I helgen är det återigen dags för tävling i Las Palmas, Iksu. Denna gång är det dags för herrarna att göra upp om platserna på prispallen.

Högst rankade lag i tävlingen blir:
Rågfeldt, Andreas / Ekbäck Nordström, Simon 1380
Barrefalk, Martin / Bergman, Johan 970
Westermark, Roger / Huitfeldt, Björn 465
Lindgren, Håkan / Öman, Tommy 391

Hela startfältet hittar ni här.

Som jag tidigare skrivit har jag filmat en hel del under träning och tävling i hallen. Jag har suttit och knåpat lite med ett redigeringsprogram som jag gärna vill lära mig och har passat på att klippa ihop en liten iksubeach-film såhär lagom tills det är tävlingsdags igen!!

Här har ni en liten hint om varför IKSU Beach kommer dominera i sommar ;-)
Enjoy!


Ps. det verkar inte riktigt funka att lägga upp filmen i dess riktiga format, utan jag har fått ladda upp den från youtube, det är därför den inte funkar att få i helskärm (inte för mig iallafall?) Vill du se den i helskärm, sök på Iksu beach på youtube! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar